FIRMAST
Meie peamisteks eelisteks on:
- suur toodete valik
- toodete kätte saadavus parima hinnaga
- klientide ja konsultantide rahulolu
- hea teenimise võimalus
Kuidas tekkis FM Group
Idee luua eksklusiivne kosmeetikasari sündis Artur Trawinksi (FM GROUP’i Poola esinduse tegevdirektor) iga-aastase külaskäigu ajal Austraaliasse. Pärast Poolasse naasmist otsustas ta oma idee teoks teha. Ideaalseid tooteid otsides sai ta palju koostööpakkumisi mitmetelt erinevatelt firmadelt, kuid otsustas teha koostööd ettevõttega, mille eesotsas oli ta isa. See firma on parfüüme tootnud juba üle 10 aasta. Parfüümide lõhnu loob DROM, mis on üks suurimaid 100-aastase traditsiooniga parfümeeriakontserne maailmas ning mis laieneb kiiresti ja millel on tehased Euroopas, Austraalias, Ameerika Ühendriikides, Hiinas ja Brasiilias.
Artur Trawinki kaalus mitmeid variante, kuidas oma kosmeetikatooteid müüa. Siis tutvus ta mitmetasandilise turustamise spetsialistidega. Nende ärialased kogemused ja teadmised andsid Artur Trawinskile lükke hakata turustama oma tooteid mitmetasandilise turustamise müügisüsteemi abil.Esimese aasta jooksul, mil firma hakkas tegutsema Poolas (September 2004), tekkis väga suur huvi toodete vastu, mistõttu otsustati avada esindusi ka teistes riikides. Hetkel on meil esindusi 60 riigis, kuid lähtudes nõudluse suurusest esinduste arv pidevalt kasvab.
Lugupidamisega,
FM GROUP Eesti
No comments:
Post a Comment